Weer op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu Weer op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu

Weer op reis!

Door: Lise Anna

Blijf op de hoogte en volg Lise Anna

23 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

En er staat weer een nieuw avontuur te wachten! Ik vertrek 2 augustus naar Bolivia, waar ik stage ga lopen via AIESEC bij een NGO in Cochabamba!

Mijn voornemen is om op deze site weer wat verhalen te plaatsen. Dus als jullie het leuk vinden om mee te lezen, enjoy! Voel je zeker niet verplicht. Staan volgens mij nog veel mensen op de mailinglist van vorige lijst, als je er geen zin/tijd, in/voor hebt moet je jezelf van die lijst afhalen!

Liefs

  • 29 Juli 2010 - 06:51

    Bramson:

    Hey zusje,

    Heb je mailtje gevonden dus kan ik je verhalen ook mooi volgen.. Enjoy your trip!

    X Bram

  • 30 Juli 2010 - 10:45

    Ilona Tonnaer:

    Hey Lies,

    Ik wist niet dat je alweer zo gauw zou vertrekken! Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. En neeeeee, ik ben ab-so-luut niet jaloers!;)

    Heel veel plezier en succes. Geniet ervan:)

    XXX

  • 02 Augustus 2010 - 13:43

    Amy:

    Heeel veel plezier alvast Lies! En succes met de reis, 32 uur is laaaang. Maar dat hoef ik er niet in te peperen. Ik ga je verhalen volgens, ben heel benieuwd! En als je terug bent moeten we even een reünie houden! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Stage in Bolivia

Recente Reisverslagen:

14 November 2010

What to do?!

27 Oktober 2010

Even bitterballen in NL, nu momo in Nepal!

12 Oktober 2010

Goodbye Cocha!

28 September 2010

Voor- en nadelen voor een Gringa

16 September 2010

Todo es possible, pero nada seguro!
Lise Anna

Actief sinds 04 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 13474

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2010 - 16 November 2010

Trekken in de Himalaya

02 Augustus 2010 - 12 Oktober 2010

Stage in Bolivia

Landen bezocht: