Weer op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu Weer op reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu

Weer op reis!

Door: Lise Anna

Blijf op de hoogte en volg Lise Anna

23 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

En er staat weer een nieuw avontuur te wachten! Ik vertrek 2 augustus naar Bolivia, waar ik stage ga lopen via AIESEC bij een NGO in Cochabamba!

Mijn voornemen is om op deze site weer wat verhalen te plaatsen. Dus als jullie het leuk vinden om mee te lezen, enjoy! Voel je zeker niet verplicht. Staan volgens mij nog veel mensen op de mailinglist van vorige lijst, als je er geen zin/tijd, in/voor hebt moet je jezelf van die lijst afhalen!

Liefs

• 29 Juli 2010 - 06:51

Bramson:

Hey zusje,

Heb je mailtje gevonden dus kan ik je verhalen ook mooi volgen.. Enjoy your trip!

X Bram

• 30 Juli 2010 - 10:45

Ilona Tonnaer:

Hey Lies,

Ik wist niet dat je alweer zo gauw zou vertrekken! Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. En neeeeee, ik ben ab-so-luut niet jaloers!;)

Heel veel plezier en succes. Geniet ervan:)

XXX

• 02 Augustus 2010 - 13:43

Amy:

Heeel veel plezier alvast Lies! En succes met de reis, 32 uur is laaaang. Maar dat hoef ik er niet in te peperen. Ik ga je verhalen volgens, ben heel benieuwd! En als je terug bent moeten we even een reünie houden! xxxx