one advice: do not go to Bolivia! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu one advice: do not go to Bolivia! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Lise Anna Janson - WaarBenJij.nu

one advice: do not go to Bolivia!

Door: Lise Anna

Blijf op de hoogte en volg Lise Anna

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Miami

Na een slapeloos nachtje, vlucht naar London, 6 uur wachten in London, 9 uur vliegen naar Miami, 1 uur wachten voor controle kom ik bij een volgende controle. Na de algemene dingen en lang staren in mijn paspoort (wat ze daar precies allemaal in zien blijft mij een raadsel), kreeg ik het fijne advies om niet naar Bolivia te gaan omdat het veel te gevaarlijk is daar! Zo, het avontuur is begonnen!!

Zit nu nog paar uur in Miami, dan naar la Paz- dan paar uur wachten en dan eindelijk Cochabamba!

Ik ga waarschijnlijk de volgende dag voor een paar dagen naar de zoutvlaktes. Google 'salar de uyuni' en je krijgt een indruk van wat ik ga zien!

  • 03 Augustus 2010 - 07:39

    Gerard:

    Yes! De eerste reactie! Laat je niet afleiden door benauwde Amerikanen, volgens mij ga je een mooie tijd tegemoet in Zuid-Amerikaans Bolivia. Joris zou zeggen: "Komt helemaal goed!" En ook misschien: "Weet je wat het is ....." Sterkte met het laatste stuk van je lange, lange reis. kus!

  • 03 Augustus 2010 - 08:23

    Bernadette:

    Maar onverschrokken zette ze haar reis voort! Ik volg je met veel interesse en ik zie de zoutvlakte al voor me.
    Liefs Det

  • 03 Augustus 2010 - 09:20

    Jeanneke:

    Ik snap wel dat ze graag naar je staren en je daar willen houden. Goed dat je je eigen plan blijft volgen. liefs kuzzzzzzzz

  • 03 Augustus 2010 - 09:22

    Clayton:

    Maar.... als het wel gevaarlijk is, gewoon terug komen:) veel plezier lieverdje! Kusje

  • 03 Augustus 2010 - 11:45

    Meike:

    Lekkere binnenkomer inderdaad, haha! Maar ik denk stiekem dat het allemaal wel meevalt, die Amerikanen houden van overdrijven!

    Dus geniet er lekker van!!!

    Succes met je reis naar Cochabambaaa!!

    Dikke X

  • 03 Augustus 2010 - 13:40

    Zsas:

    Hey lieverd! Een erg lange reis inderdaad! Ach ja, Amerikanen vinden altijd alles eng terwijl het volgens mij daar ook niet bepaald ongevaarlijk is..
    Miami is vlak bij mij, raar idee! op de terugweg ff een tussenlanding hier? ;-)
    Geniet ervan meisje en succes met je (komende) jetlag!

  • 03 Augustus 2010 - 23:23

    Miek:

    Hee Lies!

    Pff, zo'n lange reis is ff afzien, maar als je er staks bent... Haha, we zitten toch relatief dicht bij elkaar straks!!Inmiddels heb ik Cusco verruild voor Trujillo. Nog maar 3 daagjes en dan heb ik ook weer een lang vluchtje naar NL voor de boeg! Meis, geniet er van en thuis volgt er snel een mail met al mijn belevenissen. xx

  • 04 Augustus 2010 - 07:07

    Tonny:

    in Amerka alleen maar bange mensen tegengekomen,erg bang voor hun eigen volk,voor zichzelf dus!!Overal blijken andere mensen te wonen.......who cares about their opinion, still? prettige reis met veel jaloezie

  • 04 Augustus 2010 - 19:22

    Marja:

    lief Lies, dat je even via gerard en Jean liet weten dat reis begonnen was, en hoe..... wat nou avontuur, oefening in geduld zullen 'ze' bedoelen! Ik ga straks die zoutvlaktes eens bekijken, lijkt me prachtig. Geniet van je avontuur en veel liefs Marja

  • 04 Augustus 2010 - 21:23

    Aukje:

    Ach ja... Kan me voorstellen dat dat beeld een beetje heerst, maar zoals je weet kan ik je uit ervaring vertellen, met een beetje gezond verstand kan je Bolivia heel prima overleven (en er nog een leuke tijd hebben ook) ;) Heel veel plezier in Uyuni!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Stage in Bolivia

Recente Reisverslagen:

14 November 2010

What to do?!

27 Oktober 2010

Even bitterballen in NL, nu momo in Nepal!

12 Oktober 2010

Goodbye Cocha!

28 September 2010

Voor- en nadelen voor een Gringa

16 September 2010

Todo es possible, pero nada seguro!
Lise Anna

Actief sinds 04 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 13469

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2010 - 16 November 2010

Trekken in de Himalaya

02 Augustus 2010 - 12 Oktober 2010

Stage in Bolivia

Landen bezocht: